Monday 28 March 2011

Tragedi hari Isnin...

Semalam aku & kawanku pergi Parkson KB...
Nak dijadikan cerita,aku akhirnya tergoda dengan kata-kata promoter satu produk kecantikan tu...
Mula-mula aku tak percaya sangat dengan kebaikan produk tu...
Tapi, tiba-tiba je promoter tu apply krim kecantikan kat muka aku...
Haha...tiba-tiba jer aku jadi model tak bertauliah...
Dipendekkan cerita...akhirnya aku beli krim tu...haha...(diriku akhirnya tergoda...haha..)
Lepas tu, kawan aku pun beli jugak krim tu...haha...rasa macam lawak antara benua pulak...haha...

4 comments:

  1. hehe..produk pe tu sampai tergoda camtu

    ReplyDelete
  2. haha...memg pun..haha..krim kecantikan..sbnrnya ksian plak kt promoter tu..haha..sbb 2 la sy beli...haha...

    ReplyDelete
  3. x la ramai sgt pun...lagipun produk 2 bru je jkat pasaran...

    ReplyDelete