Friday, 8 April 2011

Misteri Jam 12 Tengah Malam..

Sampai sekarang aku masih teringat peristiwa malam khamis baru-baru ni...
Satu pengalaman yang aneh...jangan biarkan hidup anda diselubungi misteri...eceh...tiba-tiba je aku teringat tagline "Misteri Nusantara"...hehehe...
Heh! Melalut pulak aku ni...okey,kembali kepada subjek asal...
Masa aku tengah sidai baju kat ampaian, tiba-tiba je bau bunga melur menusuk hidungku...
Anehnya,masa aku lihat kanan & kiriku,tak ada apa-apa pun....
Apa lagi,aku cepat-cepat angkat kaki....,solat isyak & terus tidur..
So,moral of the story is janganlah sesekali buat kerja waktu lewat malam...

4 comments:

  1. hehe..awak ni xberubah lgsung r..love it

    ReplyDelete
  2. pntianak harum ke toyol..
    ish ish ish...

    ReplyDelete
  3. x tau ar...cuma bau je.."benda" tu x menjelma pun..

    ReplyDelete